piątek, 4 grudnia 2015

DIY:Zakładka serce

Witajcie na moim blogu moim pomysłem na dzień dzisiejszy jest zakładka serce,  ponieważ lubię książki ale czasami niestety potrafię zgubić strony, które przeczytałam i muszę zaczynać od początku pomyślałam, że przyda mi się pomoc. Zakładka przyda wam się nie tylko do stron w czytanej książce ale też do podręczników szkolnych jak coś nauczyciel zada do domu i używając takiej zakładki nie zapomnicie zrobić zadania.
 

POTRZEBNE:
-karteczka biurowa lub mała karteczka tych samych wymiarów z bloku rysunkowego;
-jeżeli trzeba to też nożyczki



PRZYGOTOWANIE:



1. Ja użyłam do tego niebieskiej karteczki biurowej.
2.Kartkę zginamy na pół.
3.I jeszcze raz na pół.
4.Otwieramy całą kartkę jak było na początku.
5.Teraz zginamy dół kartki do linii do środka.
6.Odwracamy na drugą stronę i ustawiamy tak jak na zdjęciu.
7.Teraz zginamy rogi do środka tak jak na zdjęciu.
8.Odwracamy jak na zdjęciu.
9.Odginamy róg do góry.
10.I odwracamy.
11.Odchylamy odstający element i spłaszczamy.
12.To samo z drugim.
13.Zginamy tak aby powstał nam trójkąt.
14.Teraz odginamy rogi tak jak na zdjęciu.
15-16.Następnie zginamy zakładkę na kształt serca


 I GOTOWE !!! 




Pozdrawiam i zapraszam ponownie :) 
                                                                    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz