czwartek, 31 grudnia 2015

Nowy Rok 2016

Hejka z okazji Nowego Roku 2016 chciałabym Wam złożyć życzenia :

Niech Nowy Rok przyniesie Wam radość, miłość, pomyślność i spełnienie wszystkich marzeń, a gdy się one już spełnią nich dorzuci garść nowych marzeń, bo tylko one nadają życiu sens! W Nowym Roku składam życzenia wielu szczęśliwych tylko chwil. Szczęścia w domu i wszędzie, gdzie będziecie!







Pewnie większość z Was robi sobie postanowienia noworoczne ja osobiście zawsze dużo postanawiałam ale jakoś mi to nie wychodziło z racji tego, że teraz jestem starsza postanowiłam sobie, że w Nowym Roku schudnę dużo schudnę, moje oceny będą lepsze i zapuszczę paznokcie także już od 1 stycznia biorę się za to stanowczo i będę się z Wami dzieliła co udało mi się osiągnąć i jak to wygląda. Trzymam za Was kciuki tak samo za siebie. Dodaje obrazki zimy, bo mi jej brakuje ♥






~Komentarz motywuje do dalszej pracy ~



                                                                       

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za spełnienie postanowień noworocznych, zapraszam:
    http://perfectmoog007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń