sobota, 6 lutego 2016

Doświadczenie z Pepsi na moich włosach !!!

Hej z góry przepraszam, że dawno nie było posta ale ferie spędziłam u babci, a u niej nie było internetu, a potem zaczęła się szkoła także wracam z postem na temat coca coli, a dokładniej Pepsi.
Gdzieś słyszałam, że kwas fosfory robi z włosami coś nie wiarygodnego, kwas fosforowy jest w składzie  coca-coli tak samo jak w Pepsi, użyłam Pepsi, ponieważ chciałam sprawdzić czy będzie to samo mianowicie chodzi mi o proste włosy jak po użyciu prostownicy oraz miękkie i zdrowe, byłam bardzo zaskoczona efektem, bo w to nie wierzyłam ale włosy są o wiele lepsze.

Co zrobiłam ?

-Półgodziny przed wylaniem na głowę pepsi wtarłam we włosy odżywkę ,,Jantar'' :

-Następnie wylałam na włosy 2 litry Pepsi odczekałam 15 minut i zmyłam Pepsi z włosów, po czym umyłam szamponem ,,head and shoulders'' włosy przed wysuszeniem wyglądały tak :



-Podsuszyłam je troszkę i popryskałam jedwabiem z Joanny :

-Po wysuszeniu i rozczesaniu włosy były proste i miękkie w dotyku ;)

Efekt jest zdumiewający !!!


   








*Zapraszam do czytania i komentowania mojego bloga *
*komentarz motywuję do dalszej pracy*

2 komentarze:

  1. Pierwsze o tej pepsi słyszę☺ Ta wcierka Jantar niestety się u mnie nie sprawdziła, a włosy masz piękne i takie długie☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) ale pepsi mogę polecić naprawdę jestem zadowolona z efektu :)

      Usuń