środa, 17 lutego 2016

BLIZNY, PSYCHIKA I KONIEC ?!!! NIE !!!!

Hejka głównym tematem tego posta będzie cięcie się wiem, że jest to temat, o którym się coraz częściej słyszy oraz coraz częściej się go porusza.

Cięcie się jest stanem psychicznym jest to moment, w którym nasza psychika nie wytrzymuję nie wiemy co zrobić...


Przyczyną tego stanu jest załamanie, po którym są tylko i wyłącznie myśli samobójcze ....



a następnie cięcie się


Jest to stan, w którym myślimy ja nie jestem potrzebna mogę umierać .... 
Jest to wewnętrzne wołanie o pomoc.....


Nie którzy tną się dla ,,szpanu'', chociaż według mnie to nie jest mądre.....


Nie ma po co się ciąć mamy dla kogo żyć ... :)
Świat jest piękny i mamy tyle do poznania ....
Jeżeli nie mamy dla kogo żyć... 
żyjmy dla siebie .. :)


życie jest kolorowe i pełne barw.....
po ranach zostają blizny .......


NIE TNIJ SIĘ !!!


Nie boli Cię to jak rozcinasz Swoje śliczne rączki?!
Nie boli Cię to, że sprawiasz ból nie tylko Sobie ale także osobą, którym na Tobie zależy?!
Nie tnij się bądź silna !!
TY JESTEŚ JEDYNA NA TYM ŚWIECIE NIKT NIE ZNAJDZIE TAKIEJ DRUGIEJ KSIĘŻNICZKI JAK TY !!!
JESTEŚ WYJĄTKOWA !!! Nie przejmuj się niczym idź do przodu nie przejmuj się opinią innych albo tym, że chłopak z Tobą zerwał takich jak on spotkasz miliardy czekaj na tego jedynego :) a opinię innych miej w dupie :D
DASZ RADĘ TAK JAK JA DAŁAM :D
Byłam na skraju załamania zaczęły się myśli samobójcze jednak, gdyby nie to, że  mam najlepszego idola, który był przy mnie w tych chwilach ....
gdyby nie wsparcie najbliższych .....
gdyby nie to, że mam PO CO ŻYĆ .... 
i uświadomienie Sobie tego....

      JUŻ DAWNO BY MNIE TU NIE BYŁO ....

Post napisany dla mojej koleżanki ....  na której ból nie mogę już patrzeć ....


WALCZ NIE PODDAWAJ SIĘ, BO WARTO ŻYĆ SKARBIE !!!
Jeżeli już nikt w Ciebie nie wierzy pomyśl o mnie .... :*






10 komentarzy:

  1. Bardzo mądrze napisane :) Trzeba ciagle iść do przodu. Stay strong! Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądrze napisane :) Trzeba ciagle iść do przodu. Stay strong! Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądrze napisałaś! Moja koleżanka się raniła i teraz tego żałuje. Nie rozumiem osób, które się okaleczają. Super post. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trwaj przy tej koleżance, bo ona właśnie teraz potrzebuje Ciebie- osób, w których ma wsparcie, które są z nią nie tylko gdy jest dobrze, ale również wtedy, gdy jest źle, nawet bardzo.... na pewno docenia to, że może się komuś wygadać, wyżalić, że ją wspierasz- może w koncuj zrozumie, że robi źle, że szkoda życia, na sprawianie sobie bólu, bo świat potrafi być na prawdę piękny !
    Grunt to pozytywne nastawienie :)


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie sukienki oraz baner Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem że muszę ją wpierać. Oczywiście chętnie kliknę :D Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. No no Paciu, mądra moja przyjaciółka :D
    Bardzo fajna myśl i dobrze przeanalizowany temat. Myślę, że osoby po przeczytaniu tego chociaż pomyślą o motywacji, która jest tutaj zawarta :D


    Zapraszam! ♥
    colorful-dreams9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Post daje wiele do myślenia... Niestety cięcie się z czasem staje się uzależnieniem z którego ciężko się wydostać. Mi do dziś w gorszych momentach się to zdarza, tylko u mnie to nie jest ''Dostałam pałe, chłopak mnie rzucił itd..'' mam trochę gorsze powody.

    OdpowiedzUsuń